Выборы! Выборы! Кандидаты – пидоры!


Leningrad (Serghei Șnur)

Lyrics, la prima mînă:

Alegeri, alegeri, da’ candidaţii-s bulangii!

Stau, nu beau, cu noaptea-n cap,

Mîine vin alegerile!

Eu tre’ să fiu atît de treaz

Ca-n buletin să trag o cruce!

Ăăăăăăăi, se desfăşoar-alegerile!

Un amic vine cu un gram în buzunar

Dar eu mă pregătesc de alegeri.

N-o să miros nimic de data asta

Ca să nu se spargă alegerile!

Ăăăăăăăi, înfloreşte luciditatea!

Şi iată a veni ziua cea mare

Mi-au dat în mînă un buletin de vot.

Iau şi trag o cruce X,

Eu votez împotriva tuturor!

Ăăăăăăi, cu berbecii nu mă joc!

Ăăăăăăi, pe voi nu vă votez!

Ăăăăăăăi, se desfăşoar-alegerile!

Ăăăăăăi, alegeri, alegeri, da’ candidaţii-s bulangii!

Traducere incorectă politic publicată în revista „Tiuk!”

Comentează

