"Chisinau, 7 aprilie": teatru-document, proiect de carte


Primit pe mail de la Andreea Dumitru:

Draga Igor,

cred ca trebuie sa stii: pregatim si vrem sa lansam pe 7 aprilie un volum cu piese de teatru care abordeaza subiectul 7 aprilie din perspective foarte diferite. Se va numi Chisinau, 7 aprilie si cuprinde patru piese: Am ce am eu cu politistii de Mihai Fusu (un monolog care a avut premiera in decembrie, la Club 513), Maine, la ora 5 de Dumitru Crudu, Coridorul morţii de Irina Nechit si Cu bunicul ce facem? de Constantin Cheianu. Ultimele doua vor avea premiera pe 7 aprilie, la Teatrul Satiricus, de aceea ne-am gandit ca am putea lansa volumul tot atunci, probabil in acelasi loc.

Nu este vorba despre o antologie, nici gand, ci despre teatru-document, texte-marturie care trebuie cunoscute si in Moldova, si aici. Va aparea, de altfel, intr-o noua serie a Fundatiei, Eu, tu, el si… Istoria, pe care o lansam curand cu un volum de memorii despre seductia totalitarismului, prefatat de Adrian Cioroianu si Bujor Rapeanu.

o sa-ti dau mai multe detalii in curand
cu drag
Andreea

Comentează

