Cafeneaua critică, ediţia a 18-a: Literatura basarabeană (1 iulie 2009)

A optsprezecea întîlnire a proiectului de dezbateri culturale Cafeneaua critică* – şi ultima înainte de vacanţa de vară – va avea tema: Literatura basarabeană. Nici un context cultural sau politic nu e exclus! De altfel, discuţia va avea loc la Galeria bucureşteană ArtSociety, în cadrul expoziţiei Bessarabia Maia/Basarabia mea, vernisată pe 23 iunie.

Invitaţi: tinerii scriitori basarabeni Liliana Corobca, Vasile Ernu, Mitoş Micleuşanu şi Igor Mocanu, precum şi Ruxandra Garofeanu şi Vladimir Bulat, curatorii expoziţiei Bessarabia Maia/Basarabia mea.

soundtrack: Piotr Leşenko, Bessarabeanka

Amfitrion: Ion Bogdan Lefter.

*

Cafeneaua critică

Miercuri 1 iulie 2009, orele 19.00-21.00

Bucureşti, Str. Logofăt Luca Stroici Nr. 18
tel.: 021-210.30.16/15

e-mail: office@artmark.ro

http://www.artmark.roAceastă adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza //

mijloace de transport: tramvaiul 5, Staţia Maria Rosetti; troleibuzele 61, 66, 69, 70, 85, 90, 91, 92, Staţia Armenească; autobuzele 135, 133, Staţia Piaţa Galaţi
Contact Club A: 0721-280.259 (Paul Radu)

___________

* Cafeneaua critică este un proiect de dezbateri culturale iniţiat în prima parte a anilor 1990 de către Ion Bogdan Lefter la Facultatea de Litere a Universităţii Bucureşti. Seria a 2-a a Cafenelei critice a fost inaugurată în noiembrie 2008, la noul club TSC de la Casa Studenţilor din Bucureşti. De la ediţia a 6-a, Cafeneaua critică se desfăşoară la Club A.

Invitaţii ediţiilor anterioare: Nicolae Manolescu, G. Dimisianu, Costi Rogozanu (prima ediţie), Vladimir Epstein, Romelo Pervolovici, Oana Boca, Vasile Ernu, Bogdan-Alexandru Stănescu (ediţia a 2-a), Şerban Foarţă (ediţia a 3-a), Adrian Iorgulescu şi Virgil-Ştefan Niţulescu (ediţia a 4-a), Augustin Buzura (ediţia a 5-a), Solomon Marcus (ediţia a 6-a), Alice Georgescu, Marius Stănescu, Coca Bloos, Diana Cavaliotti, Ioana Anastasia Anton, Sorin Dobrin (din echipa spectacolului Hamlet de la Teatrul Metropolis, premieră: ianuarie 2009) (ediţia a 7-a), Sorin şi Nicu Ilfoveanu (ediţia a 8-a), Cătălina Buzoianu, Rodica Negrea, Mihai Dinvale, Papil Panduru, Petre Moraru, Ion Lupu, Irina Rădulescu, Alin Mihalache, Ştefan Lupu (din echipele spectacolelor Furtuna după William Shakespeare de la Teatrul Mic şi Ioana şi focul după Matei Vişniec de la Teatrul de Comedie) (ediţia a 9-a), Ioana Nicolaie şi Cecilia Ştefănescu (ediţia a 10-a), Marlena Braester, Cosana Nicolae, Bogdan Ghiu, Nicolae Tzone (ediţia a 11-a), Nora Iuga (ediţia a 12-a), regizorul Alexandru Dabija, actorii Mihai Calotă, Ana Ciontea, Ioan Coman, Ioan Andrei Ionescu, Vlad Ivanov, Florentina Năstase, Răzvan Oprea, Ada Simionică, scenografii Cosmin Ardeleanu şi Laura Paraschiv şi Lucian Sabados, dorectorul Teatrului „Toma Caragiu” din Ploieşti (ediţia a 13-a), Alexandru Solomon (ediţia a 14-a), Matei Vişniec, Serge Basso şi echipa de actori româno-luxembourghezo-franco-finlandeză a spectacolului Mansardă la Paris de Radu Afrim, după un text de Matei Vişniec (ediţia a 15-a), Marius Oprea (ediţia a 16-a), Gabriel Andreescu (ediţia a 17-a).

4 responses to “Cafeneaua critică, ediţia a 18-a: Literatura basarabeană (1 iulie 2009)

1. Merci, Igor, pentru ca ai pus in acest context cantarea lui Petr Leschenko, caci fara ea vorbim in van…as dori sa o punem la fundal la intalnirea de diseara!

2. @Victor Nichitus – Pai, poate ii lansati o sugestie domnului director al Editurii Cartier. Joia – Serile Poetice, Martea – Cafeneaua critica. Editia RM, sau Cafeneau critica de la Chisinau, sau Critica naratiunii pure, sau sau sau… numai sa-nceapa lumea sa fie critica si-acolo.